Despre noi

Suntem o companie de antreprenoriat și organizare activități after work. Proiectul a fost dezvoltat în 2017 cu scopul de a crea experiențe conceptuale unice, targetate exclusiv pe specificul si necesitățile actuale ale forței de muncă și ale contextului economic, astfel încât obiectivele companiilor, setate în permanență spre creștere, să poată fi realizate cu o gestionare cât mai eficientă a resurselor.
Experienta cumulata de-a lungul celor 15 ani de activitate in diverse companii, ne ajuta sa putem etapiza in detaliu orice activitate: planificarea bugetului alocat; trimiterea invitatiilor si obtinerea confirmarilor de participare; alegerea si pregatirea locatiei adecvate desfasurarii evenimentului; realizarea materialelor promotionale sau a materialelor care urmeaza sa fie distribuite in cadrul evenimentului; asistenta permanenta pe toata perioada de desfasurare a evenimentului; asigurarea transportului si cazarii pentru participanti; conceperea si realizarea unor programe cu caracter turistic sau a unor activitati de recreere; sonorizare; servicii de fotografiere si filmare video; servicii de interpretariat si traducere; seminarii si conferinte; congrese; workshop-uri; training; team building si petreceri motivationale pentru angajati; lansari de produse; lansari de firma; receptii; cocktailuri sau dineuri; petreceri aniversare; petreceri de Craciun.

Valorile noastre

Responsabilitatea, Inovatia, Seriozitatea si Echilibrul de care dam dovada ne ajuta sa evoluam permanent si sa ne dezvoltam business-ul intr-un ritm sanatos, minimizand totodata la maxim riscurile la suntem supusi, prin aplicarea unor strategii si mecanisme de functionare moderne si inovative.

Adaugam prin Sustenabilitate, Promptitudine, Dorinta, Inteligenta, Tenacitate, Implicare, Onestitate si Neinfricare un plus de eficienta companiilor carora le furnizam servicii personalizate, insotite de consultanta si expertize tehnice, atingand rezultate mai bune din punct de vedere calitativ, precis masurabile si inchegand relatii de colaborare bazate pe incredere si respect.

Echipa noastra dedicata

Raluca Popa – Co-Fondator

Cu o experienta de peste 10 ani ca si antreprenor ca principala resursa esentiala necesara la atingerea obiectivelor propuse este forta umana. Cum reusim sa ii atragem, formam, pastram si mentinem permanent motivate si focusati? Cheia succesului are mereu aceelasi ingrediente insa in cantitati si formule diferite. Noi am gasit reteta potrivita pentru noi. Hai sa o gasim si la tine in echipa sau in companie!

Contact

raluca@feelyourteam.ro

Marius Popa – Co-Fondator

Cu o experienta de peste 15 ani in cadrul unei multinationale, de partea cealalta a baricadei, cunoaste indeaproape plusurile si minusurile, beneficiile si neajunsurile unui mediu corporatist. Motivarea si mentinerea atitudinii proactive intr-o echipe vor fi intotdeauna procese continue care ar trebui sa aibe drept scop livrarea cunoasterea membrilor echipei, particularitatile fiecaruia si imbinarea punctelor comune pentru empatizare si sudare.

Contact

marius@feelyourteam.ro

Ionut Cojocariu – Event Planner & Coordinating Manager

Intr-o era e vitezei si a digitalizarii suntem asi in tehnici si metode de eficientizare a timpului si taskurilor, insa din ce in ce mai deficitari in crearea echilibrului emotional si calibrarea individuala la mediul inconjurator si contexte.  Suntem creatori de emotie, ghizi pe exploatare, mentori si initiatori si ne-am propus sa reinvatam empatia, proactivitatea si atitudinea constructiva colectiva.

Contact

ionut.cojocariu@feelyourteam.ro